۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

آقای خاتمی اصلاحات را از خودت شروع کن! ... ما کشته ندادیم که سازش کنیم...رهبر قاتل رو ستایش کنیم

آقای خاتمی جوانی هستم از نسل جوان امروز ایرانی. به بلوغ سیاسی و اتحاد مردم خودم می بالم هیچگاه به شما و اصلاح شدن رژیم اعتقادی نداشتم و این چند نکته رو من باب جوابیه از طرف خودم در پاسخ به جوابیه شما می دهم. آقای خاتمی به نظر من اصلاحات یک بازی بی سرانجام و سپر دفاع از جمهوری اسلامی بیش نیست و تاریخ مصرفش دیر وقتی است که تمام شده است. من به آندسته از اصلاح طلبانی احترام میگذارم که چون تاجزاده و کمی تا قسمتی خزعلی معتقد به رفراندم و تغییرات کلی قانون اساسی باشند و دیگر هیچ. شما حتی مانند میرحسین و کروبی آنقدر شرافت و شجاعت نداشتید که بتوانید ذره‌ای از اشتباهات خود را با قرار گرفتن کنار خواست مردم جبران کنید اشتباهاتی که عمر جمهوری اسلامی رو چند سال تضمین کرد.یا مانند تاجزاده که وقتی دید این رژیم اصلاح نشدنی است اصلاح را از خود شروع کرد و با اصلاح دیدگاهها و باور های خودش اعتباری دو چندان بین مردم پیدا کرد. آقای خاتمی اصلاح هم قیمت دارد. بها دارد. اصلاح به چه قیمتی؟ ما سر خون عزیزانی که برای ما سینه شان را جلوی گلوله قرار دادند معامله نمی کنیم. ما عزیزانمون رو گوشت دم توپ قرار نمیدیم برای فشار از پایین و معامله از بالا. اسم این کار بی شرفی است آقای خاتمی و ملت ایران بی شرف نیستند. ما بر عکس شما حافظه ای قوی داریم و هدفمان مشخص است. ما "ماییم" آقای خاتمی ما ملت ایرانیم.

۱ نظر:

  1. چيزي که آزار دهنده هس
    راي دادن خاتمي نيس
    اون چيزي که آزار دهنده هس
    و به شعور مردم
    توهين کردن با بهانه مزخرف
    مسخره

    پاسخحذف