۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

از اول هم آذری های ایران نماد غیرت ایران بوده اند / پاسخ به جفنگیات روزنامه حریت ترکیه

از دو عدد پرچم ترسیدند ! این تیتر روزنامه حریت در مورد اتفاقی است که در بازی تراکتور- فجر افتاد و طی آن 3 نفر از تماشاگران که آرم کشور ترکیه را به همراه داشتند به تصویر کشیده شدند. اقدام 3 نفرمزدورهیچگاه به پای ملت شریف ایران و آذری های غیور نوشته نمی شه و نخواهد شد و همانطور که نوادگان ستارخان و شیخ خیابانی و ... جواب عده ای معدود مزدور را دادند مردم نیز خواهند داد. فقط خطاب به این روزنامه فرصت طلب که نسبت به وقایع زلزله وان و دلسوزی ایرانیان اقدام به عقده گشایی کرده چند خطی می نویسم.



روزنامه ای با عقاید فاشیستی این را بداند که بعضی از این افراد که خود را  آذری میدانند که باید به آذری بودن انها شک کرد چون غیرت یک اذری روی ایران اسوه و جوهر وجودی اوست و یک آذری هیچ جا حرف و حرکتی نمی کند که به این غیرت خدشه ای وارد شود. سالیان سال تاریخ رو ورق بزنیم از جانفشانی های فراوان و غیرت و شهامت آذریهایمان بروی ایران به خود میبالیم. همیشه در طول تاریخ آذربایجان این مهد دلاوران وطن دوست سنگر اول در برابر هجوم اقوام وحشی و بخصوص ترک های عثمانی بوده است. هنوز داغ تجاوزات و قتل عام و کشتار مردم تبریز و خوی توسط ترکهای عثمانی در تبریز و خوی فراموش نشده است. حال مگر میشود مردمی که پدران و مادرانشان را بواسطه این متجاوزین از دست داده اند آن هم بر سر مام میهن بیایند و به جانبداری از آنها بخواهند زیر یوغ بردگی آن متجاوزین که دستشان به خون اجدادمان آغشته است بروند؟! " عاشقم من به تو از پا به سر ای خاک آمیخته با خون پــدر"
جوان امروز ایران هوشیار تر از اونی هست که این افراد فکر میکنند . روزنامه منفعت طلب خلیج فارس در گوگل به همت ما ایرانیان ( ترک و کرد و فارس و گیلک و اصفهانی و … ) تغیر اسم داد بهتر است بدانید در قبال آذربایجان هم همینگونه است. نتنها آذربایجان بلکه جای جای این خاک نیز همینگونه است. این تیتر این روزنامه کمک شایانی به ما کرد تا نقاب گرگ هایی که نقش گوسپند به صورت کشیده بر بیافتد. فاشیست هایی که طی سالها تجاوز موفق به تصرف آذربایجان نشده اند و اکنون از در دلسوزی و مظلوم بودن برای انحراف افکار مردم ما پا به میدان گذاشته اند.اینان به واقعیت بارها نشان داده اند که بدنبال حمایت از احقاق حقوق نیستند چه بسا خودشان در منجلاب افکار ماکیاولیسمی و نژادپرستانه غرق شده و اکثریت ملتشان(کردها.ارمنیها.یونینی ها و...) را از بیشترین حق و حقوقشان محروم کرده اند. حال کسانی که دست به جنایت های قومیتی میزنند برای ما و ملتمان کاسه داغ تر از آش شده اند؟! اینان هر روز با شکست بیشتر پانترکیسم مواجه شده و دستشان هر روز بیش از دیروز رو شده و میشود. روزنامه پان ترکیسم گرامی باید به عرض برسانم  از اول هم ترک زبانهای ایران نماد غیرت ایران بوده اند و هستند و خواهند بود. پاینده ایران از آ (آذربایجان) تا ی (یزد)