۱۳۹۰ مهر ۶, چهارشنبه

دکتر غیر منتظره رفت / يادداشتي در ارتفاع سي هزار بايي!


به نقل از وب سایت دکتر خزعلی



دوستان سلام
از تاخير در نوشتن عذر مي خواهم،  حق داريد كله مند باشيد، در سختي ها دعايتان بدرقه راهم است و در رفع كرفتاري، بايد شما را از دلنكراني دراورم، راستش همه جيز طوفاني درست شد و غير منتظره!  فرصت كم بود و يك سر ىاشتم و هزار سودا! 
اولاَ : با شرح بالا فرصت نداشتم باي نت بنشينم و قصه ديروز و امروز را بكويم.
ثانياَ : باور نداشتم كه انجه ميبينم و ميشنوم ، حقيقت دارد! بس بايد صبر ميكردم تا واقعيت را لمس كنم و سبس به اطلاع شما  برسانم ، اينك در ارتفاع سي هزار بايي (هيج ارتباطي با سي هزار ميليارد ريال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهاي بهشت (ايران عزيز) خارج شده ام ، باور كردم كه خواب نمي ديدم!
اين مختصر را در هوابيما تايب كردم ، ان شاالله شرح ماجرا را فردا با كيبورد فارسي برايتان خواهم نوشت .
تا فردا خدانكهدار
1390/7/6    مهدي خزعلي

۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

بچه‌ها این گربه هه ایران ماست / دست در دست هم فارغ از هر قومیتی گربه را نجات دهیم

گربه عزیزم. میدونم تو این دوران چه‌ها میکشی، چه زخم‌ها و جفاها‌ای که بر پیکرت نقش بسته. خلیج ا‌ت را مصادره میکنند. نگین فیروزه‌ای زیبایت را خشک میکنند. فرزندانت را سلاخی میکنند، دخترانت را به بند کشیده و پسرانت را به زنجیر و اسارت میکشند. دوستدارانت را به اوین میبرند و دشمنانت را بر مسند قدرت مینشانند. گربه زر خیز عزیز میدانم از هر طرف زالوهای بیگانه به جانت افتاده اند.میدانم به یمن اسارتت همسایگان ثروتمند میشوند. خونت را میمکند و جانت را به اسارت گرفته اند. میدانم و میدانم که کفتار‌های گرسنه به طمع داشتنت از هر سوی جرات نزدیک شدن بهت را غنیمت شمرده اند. میدانم و می‌‌بینم خائنینی رو که برای ایرانی بودنشان شرط تعیین میکنند !!! میدانم و میبینم که چه درد هایی را تحمل میکنی‌ و می‌‌دانم امیدت به جوانانی است عاشق از هر گوشه و بخش و وجودت. از آذربایجان تا سیستان ، از آبادان تا مشهد، دلیران و شیر مردان و شیر زنان از کردستان تا یزد و سرخس و مازندران و گیلان تا جنوب همیشه پارس نخواهند گذاشت و نمی‌گذارند زالوها و کفتارها و بیگانگان آسوده باشند. گربه عزیز فرزندانت بیدارند و هر روز محکم تر و با اراده تر از دیروز به عزم و جزم آزاد کردنت. به روزی که دست در دست هم برادرانه و خواهرانه فریاد افتخار آمیز من یک ایرانیم را در دنیا سر دهیم.به روزی که هیچ کودک ایرانی‌‌ای در طویله کلاس درس تشکیل ندهد. به روزی که هیچ بیماری کنار خیابان‌ها رها نشود و روزی که دست در دست هم فارغ از هر قومیتی وطن را دوباره بسازیم. چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

ضجه های توله خرسی معصوم/ صحنه های وحشتناکی از توحش همراه با شعار مــــرگ بـــر آمـــریکا !






وقتی‌ توله بیچاره رو بلند میکنه میگه مرگ بر آمریکا ؟!!! اگر توان دیدن فیلم را داشتید در جای جای فیلم ضجّه‌های توله خرس‌ها را میشنوید که مادرشان به قتل رسیده و شکمشان با قساوت درّیده شده و روده‌هایشان بیرون افتاده ولی‌ همچنان راه میروند




تازیـــــانه بر پیکر نحیـــــف سمیه / تحقیـــــر آزادی





به گزارش جرس سمیه توحیدلو متولد 1357 و دانشجوی دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران است، روز گذشته برای اجرای حکم شلاق راهی اوین شد و حکم در حالی که به دست و پایش زنجیر بسته بودند، اجرا شد. پنجاه ضربه شلاق به اتهام توهین به ریاست جمهوری در حالی بر پیکر این دانشجوی دکترا وارد آمد که احمدی نژاد ایران را آزاد ترین کشور جهان خوانده و بر این ادعاست که بیشترین انتقادات به شخص وی انجام می شود. سمیه توحیدلو از فعالان ستاد موسوی نقش زیادی در برپایی زنجیره انسانی سبز از راه آهن تا تجریش داشت و از برنامه ریزان اصلی آن بوده است. وی پس از اینکه با قید وثیقه از زندان آزاد شد، به یک سال زندان و چند ضربه شلاق محکوم شد. به گزارش رسیده به جرس، حکم یک سال زندان وی بخشیده شد اما حکم شلاق این دانشجوی دکترای جامعه شناسی روز گذشته در اوین انجام شد. او عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده فنی سالهای ۷۶ تا ۸۰ ، عضور شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و نویسنده وبلاگ بر ساحل سلامت است. توحیدلو پس از اجرای حکم در وبلاگ خود نوشت: خوشحال باش. قصدت تحقیر بود. اعتراف می کنم احساس تحقیر شدگی تمام وجودم را سوزاند. آنقدر که گمان نبرم که تکرار شدنی باشد.